huii..buntuti aq yer?

tag-ed dari NANA MALIK

Assalamualaikum. yuhuuu~ pagi pagi on je fesbuk tengok tengok saya telah di tag oleh nana malik. Oyeahh.. saya suka nihh, sebab terasa macam retiss lah pulak kan ade orang duk nk tahu pasal kita.. haha.. erkk? okeh, jom cekedouts..



= Cerita sikit sejarah kita or kita kenal camne? ehem2 =

weee~ sejarah? okei.. kacang jer sebab ni subjek feveret aku masa sekolah dulu. hehe. ofkos la kenal si nana nih masa dekat uTem. dia masuk lambat sbb second intake. mula-mula aku macam "eyuuww~ tak leh masuk kott ngan minah nih. mata nak biru. what the..?" hahaha.. mula mula dia team ngan dak gurl lain. last-last dia masuk gak team aku. mesti sbb team aku lagi sempoiiii,kan? nah, bawah  ni aku tempek sekali gambar fistime kita. kau hadooo??


:')     rindu meyhhh~~  <3







= prefer kfc ke mcd ? reason nya ? =

hohoho.. dua dua pon sedap.. humm.. tapi kelebihannye pada mcd lahh.. sebab ayam dia sedap, beger dia pon sedap. nyumm nyumm.. tapi kalao nak save bajet, baik pergi kfc. pon sedap jugak. err,marrybrown boleh? hahaha.. :D


= Perkara paling sweet taknak lupa and takkan lupa kan ? =

ada banyak. tapi disebabkan tag-ed nih dari si nana, biar lah berkaitan dengan kau eik nana. :) perkara paling sweet bagi aku and takkan aku lupakan ialah bila aku sedang kronik after clash, aku demam, dan aku tak makan seharian. pegi u, amik ubat kt klinik dgn wana n then lepak kat kafe. bila abes kelas, kau datang dgn yg lain. dan kau paksa aku makan. kau yg suapkan aku. :') sumpah masa tu aku memang tak larat n sangat perlukan sokongan moral. even bagi orang lain mungkin itu benda kecik, tapi aku sangat hargainya. thnkz syg.



= Orang yang paling penting dan kamu sayang buat masa sekarang ? =

ramai. sumpah dalam hidup aku ramai orang yang aku sayang. sebab diri aku penuh dengan perasaan kasih sayang kott. aku sayang family aku. saudara mara aku. kawan kawan aku. kawan kepada kawan kawan aku. anak jiran aku. makcik di kejiranan aku. anak kawan mak aku. ramai kan? tapi orang yang paling penting bagi aku ialah EMAK aku. dia segalanya even kadang kadang kami tak sefahaman. :') 




= Blog ape yang best nak bagi nana baca ? hee =

blog yang best? eh.. blog aku lahh.. haha.. malas nak pergi cari link blog orang lain lah. xD






=Apa yang unik tentang diri korang ? =


wahh~ soalan.. hum.. nih bagi aku lah, bagi orang lain tak tahulah. as ramai yg dah tahu, aku nih kasar. boyish sikit kan. nak nak kalau aku single. memang menjadik la keras hati aku tuh. tapi uniknya ialah, aku kuat daya simpati dan kasih sayang. even aku macam laki sikit, aku tahu masak, aku tahu menjahit manik dan aku tahu buat bunga sabun. bukan calang-calang orang yang boleh buat bunga sabun,tahu? haha. kerekk.. dan aku berjiwa seperti kanak-kanak. :)





muka terkejut dan tercengang. hehe.

ceyhh~ suka, terus senyum bila nampak kamera. ^^


= Apa yang korang rasa unik pada nana ? =
Humm.. yang unik eh? semua orang ada keunikan n u too nana ! bila ko cakap hawau tu unik lah pada aku. hehe xD

Thankz sayang. nanti lah aku tag pada orang lain pulak. :) hee.. xoxo ! :*

raja aliff berani you rampas nana dari i meyh? baik you jaga dia bebaik. tapi if dia tak jaga you bebaik jugak, gitahu i okeyh? takpe, i ade. HAHAHAHA. jgn marah nana <3










0 comments:

Post a Comment