huii..buntuti aq yer?

DSLR.

Assalamualaikum. okei, just short entri kali nih. Sedang berkemas-kemas sebab esok nak balik hostel dah. Kemudian sebak. DSLR..?? okei,saya ada DSLR,cuma tak pernah tunjuk. in real life,mybe. tapi belum pernah tunjuk kat blog, dan  kat fesbuk macam orang lain. :) dan sekarang dalam dilema.should i bring it, or not? sad T__________T


Nak tinggalkan rasa sayang.  tengok je bodi dia, rasa nak peluk-peluk pulak. -.-' sebelum ni tak pernah pun. adalah dalam dua bulan kami bersama. masih banyak yang perlu diterokai. ilmu kamera aku masih seciput. nak tengok kamera saya tuh? kejap saya upload.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.              
.
.
.
.
.
.
.
.


awesome. :)







unic  :)



errr.. besar gedabak sangat ke saya tunjuk nih? macam riak pulak dah. berdosa nanti. maafkan saya, saya tak berniat macam tu sekali. humm..saya punya yang macam atas tu. warna merah. cantik tak? kalau cakap tak cantik pun takpe, bukan saya tahu punn.. yang biru ni pula jumpa kat google tadi. tak sangka pulak ada warna biru. tak pernah nampak pun orang lain pakai.. korang? apepun, nampak cantik kan? gorgeous je tengok.


siapa yg follow blog irene nadia, perasan tak kamera warna pink? uhh.. cantik jugak. menawan!! apepun, bersyukur dengan apa yang ada. jangan tamak lah..  *cakap dgn diri sendiri.hihi.. InsyaAllah,tahun 2012 dan tahun 1433 hijrah ni aku akan lakukan yang lebih baik dari tahun sebelum ni. :) begitu juga dalam bidang fotografi. doakan saya. :)


baii, salam sayang semua. <3
Assalamulaikum. :)

0 comments:

Post a Comment