huii..buntuti aq yer?

JKO.

Assalamualaikum. hiii. :) *sambil senyum sorang-sorang.
Esok bermulalah tugas aku sebagai seorang JKO. JKO tu ape? JKO tu maksudnya ialah Jawatankuasa Orientasi. di pusat pengajian lain aku pasti yang JKO ni lebih dikenali sebagai FASILITATOR@fasi, kan? aku dulu pun masa baru masuk kolej ni macam blurr je bila dorang duk sebut JKO nih. dan kecelaruan semakin melanda bila pensyarah dipanggil fasi. hehe. siyess aku keliru.



maklumlah lain padang, lain belalangnya, kan? hee.. nak jadi seorang JKO di kolej ni kena lalui sesi temuduga. Aku sangat excited okeii masa interview tuh. dan Alhamdulillah, aku terpilih. tapi, bila dah duduk rumah lama sangat sebab cuti sem, perasaan nak jadi JKO ni macam lenyap je. LEMAU. masih dalam mood cuti-cuti Malaysia sebenarnya. ;)



dah tiga hari meeting siang malam, dari 30 hb disember 2011 , sampai 2hb januari 2012, dan esok 3 hb Januari 2012, bermulalah tugas aku dan rakan-rakan. mujur, perasaan excited aku dah datang balik. :))) *hihihihi.. siaplah kau adik adik juniorrrrr... !! *ke aku yang akan disiapkan? hehek..




kemain seluar masuk dalam stoking youu~





with ain. kitorang kenal dari dalam fesbuk lagi. haha. xD
*mata aku pulak TAK macam POLAR BEAR,kann??






kenangan nihh. :)




perghh.. ni semua gambar aku masa orientasi sem lepas. kemain hijau warna topi sedondon dengan baju. jko nya garang-garang belaka. belom orientasi dengan JPP lagi kaki aku dah kejang. -.-'


sesi januari 2012 ni pulak? wait n see je lahh.
dengar kata baju diorang sama dengan kitorang. warna hijau. ehh, recycle ke ape nih??
HAHAHA :D

okeii. salam perkenalan junior semua.

Bye. Assalamualaikum.

#juniordisayangiseniordihormati#









0 comments:

Post a Comment