huii..buntuti aq yer?

blogger malas menulis?

okei,hari dah malam. dah tiga hari cuti. tapi tak sempat nak updates entri. sampai je rumah,esoknya terus balik kampung. hari ni dah isnin. esok selasa. sempat ke aku nak sediakan kelengkapan balik kolej? ahhh... kusut.. menaip pun macam takde feel. rabu lak akan menyusul. petangnya balik ke asrama. kelas dua hari khamis,jumaat then cuti dua hari lagi. trenggggg~ trengggg~ tibe tibe lak tesenyum sorang sorang. apekehal? heheh.. seronoknye cuti lagi.  :) boleh lepak lepak atas katil. atau berjotting. :D hihik





takde ape pun isu yang baru yang ingin ditulis. mungkin sebab mengantuk. atau keletihan. atau.. mungkin hati tiada disini. dicuri kah? hehek.. *malu sendiri. >.<





ahha.. sempena hari ni hari tahun baru cina, aku nak kongsi citer sikitlah yang aku pun makan besar gak arini. makan nasi kerabu. kat kampung. siyess sedap weiii~ Mak Cho aku buat kan. thankz Mak Cho dan para pembantunye. hehe. tahun depan boleh arr masuk Master Cheff dah. kehkehkeh. dan sebelum pulang tu, merasa jugaklah angpau. atuk aku bagi rm10. manyak syiokk woo sebab dia warna merah. rase macam aku ni ade atuk chinese pulak. kehkehkeh. gerenti kena sekeh kalau atuk aku tahu.





sebabnyeee.. atuk aku gelap kot. TAPI dia hensem taw. manis jee. siyes nih, tak tipu.. dia pandai wat lawak. dia kalau bab menganjeng memang bagi kat dia. ayat dia pedas tu pedas tapi rase nak tegelak tu mesti ade. kira hebatlah kalau berkias kias tu. nak tergelak sokmo walaupun muka dah merah padam menahan malu dan bengang. tapi kadang-kadang buat buat gelak jee.. hehehe.. jap jap, tadi aku sempat gak snap gambar dgn atuk aku. tengok ehh..





atototototo~ shuwettt :D




amacam? ade stok stok muka keluarga bahagia tak?ke aku ada gaya isteri muda? hahaha. mapuh kena kejar dgn opah aku. tapi tadi semua pakat gelak woii lagi lagi opah aku bila aku ckap aku macam isteri muda atuk jerr. sempoii lah opah,kan?ko hado?? hehe..





calon ibu misali. kehkeh





p/s~ kalau tengok kan gambar orang sebelah aku ni,dah macam merangkap madu aku lah pulak yer? huahaha.. hebat tok ijadd nih. ramai peminat. hehe. ni cousin aku. beloved cousin. baru perasan yang aku tak pernah mention pasal dia sebelum nih kat blog. hehe. maap yer. ni dah siap enterprem lagi gamba kau. suka tak? suka tak? hehe.. dia ni cantik. tapi dia suka cakap dia tak cantik. kemonn lah. apepun, aku syg ko !





wah wah wah..
kemain lah aku ni,kan. mula mula macam takde mood je nak menaip. kemain lagi macam lembik jer. tak tahu nak menaip ape. sekali dah taip, meluncur laju pulak ayatnye. hehe. thats why lah  blog nih blog
tari jariku di papan kekunci. sesuai tak? hihik. auw~ shamed lah saya! >.<






hum.. okeilah sampai sini dulu. kalau ade readers yg baca blog cik tari nih, harap-harap korang semua sihat. yang sakit jaga diri,tau. Alhamdulillah,aku pun baru je baik dari demam. tapi tak bermaksud yang kita boleh leka dan bangga diri sebab orang lain sakit kita tak sakit sakit. ingat,roda itu kan sentiasa berpusing. :)






okeiii~ salam sayang semuanya.
Assalamualaikum.. :)



#hargaisenangsebelumpayah#
#hargaipayahsebelumparah#


0 comments:

Post a Comment