huii..buntuti aq yer?

Majlis Pertunangan Miss & Mr.Tunang :)




Hai dan Assalamualaikum. Selamat menyambut bulan Ramadhan dan hari ni dah 4 Ramadhan. Sekejap je pejam celik pejam celik nak masuk seminggu umat Islam berpuasa. Ya ampun.. lama sangat aku tak menaip kat blog nih. Berkulat likat dah jadinya. Haha.


Alhamdulillah 8 jun 2014 yang lalu ada majlis tunang kecil - kecilan kat rumah mak abah. Siapa lah yang bertunang di antara lima orang anak mak abah kan..? Yang penting orangnya comel. Haha. Anak dara mak abah ni yang bertunang. :) Yup, saya yang bertunang. Terima kasih saudara mara dan sahabat handai yang datang.


















Gambar sengsorang, gambar dengan mak dan gambar dengan abah. So, izah ikut muka siapa?.. Hurmm.. dah lama tak menaip, dah tak pandai nak berpot-pet pot-pet panjang macam dulu. Nanti izah cerita pasal persiapan nak bertunang ye. K byeee..


1 comment:

  1. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!
    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    ReplyDelete