huii..buntuti aq yer?

pencari designer blog.



Assalamualaikum.
Hai,selamat pagi..

Yup,aku ingin mencari seseorang yang boleh menolong aku untuk membuat blog baharu,dengan bayaran/upah tertentu yang dimahukan dan dipersetujui bersama.

tujuan blog baharu tu ialah untuk membuka blogshop online.err..sebenarnya boleh je buat sendiri,tapi malas nak mengadap laptop lama-lama.

Jadi,sesiapa yang berminat untuk mengasah bakat atau mencari duit sampingan atau nak topup free ke,atau niat ikhlas ke..ngeee~ haha,boleh lah reply aku eh..

aku bercadang untuk membayar orang yang sudi designer blog baru untuk aku tu dalam rm30. sekiranya mahu lebih atau kurang adalah tertakluk pada perbincangan bersama. chewaahh.. :)

sekian,terimakasih.

2 comments:

  1. Tengok sini dear

    http://www.facebook.com/miraahussin

    ReplyDelete
  2. kawan sendiri design blog :( cari orang lain. Majuk ngn kau izzah. HUwaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete