huii..buntuti aq yer?

mix n match dlm busana muslimah :)



Assalamualaikum semua.. huaa,lame nye x updates entri nih! 
ada dalam dua bulan kott -.-'
Helo,helo,helo..! sangat pemalas ini tuan punya belog. huhuh.
adeitt~ betol lah tu. klo nk bgi excuses xde brodband pon x lei gak,sbb even ade brodband pon rasenye memang aku malas nk taip-taip.. setakat idea tu melimpah ruah dlm kefalahotak aku je laa kan.. da basi dah jadi TAPAI da agaknye.. huahuahua..




hokei.. setelah sekian lama x mengarut, sila lah dengar cerita dari tukang karut nih yer adik-adik, akak-akak, abang-abang, sayang-sayanggg...?opsss.. :p huahuahua..


hurmm.. tuk makluman u ollz, aq dah pon mentransferkan diri aq kt pusat pngajian lain.. huhuk.. *sumpah akuh rindu tempat lama akuh* tapi apedehall kan..?Dipendekkan cerita, setelah sebulan 13 hari aku kat sini, hari ke 14 bersamaan hari ahad lepas, aku telah bertanding dlm pertandingan BUSANA MUSLIMAH.. busana muslimah ye u ollz.. ulang lagi.. busana muslimah.. ulang lagii... DUSHH! menggedik ah kau nak ulang-ulang kan.. haha.. sori-sori.. :) hum..yup,buat julung-julung kalinya aku menjoinkan diri aku dlm contest sebegini.. huhuk.. auuww~ jomlah kita skrollkan lagi cursor kita semua ke bawah,sebab.......... sebab kat bawah ni ade gambar, biar gambar saje menceritakan semuanya.. :) *cewaahh ayat kau tak menahan! hehe *






credit to fatin..sbb kasi pinjam baju..*sila abaikan keadaan bilik yer








Hokei.. berkenaan gambar atas ni, ni adalah testing malam sebelom contest tu.. kira time utk fitting baju  segala lah kann..mula-mula aku memang nk sangat pakai baju ni.. aku suka sangat kot ngan design dia.. tapi ade pulak yg kata x sesuai la, nampak tergantung la, ayu sngat la..?? *nama pun busana muslimah,kan? kena lah ayuuu dehh * hehe.. tapi x pelah tu semua pendapat kawan-kawan yg kena di amik kira jugak,kan? :)




last-last after 5,6 helai baju dipakai-bukak-pakai-bukak-pakai dan tak bukak-bukak.. hehe.. masih tak jumpa-jumpa lagi baju yg berkenan di hati member-member akuh.. huhuk :( masa dah makin suntuk nih!tak lama pastuh datanglah member akuh nama shidah dengan membawak sepemeluk pakaian dia.. amboii~  kawan-kawan yg lain pun suruhla test baju nih, blouse wrna merah,dipadan kan dgn skirt putih,hasilnya diorang tak berkenan pon..






kendian dipadankan pulak dgn skirt labuh warna hitam milik amelia hani,sumpah aku suka! tapi.. member member lak tak suka.. :( ada yg soh pakai dgn seluar jean putih la,legging la.. NAMUN! *haha.. kemain* namun begitu nasib baiklah kawan aku yg sorang ni yg bernama SYAZWANI AZRI mempertahankan skirt labuh hitam tuh.. fuhh,lega aku.. menurut beliau, busana tu nampak unik yer tuan-tuan dan puan-puan bila dipadankan bersama sama.. seolah olah telah membentuk sebuah dress pulak.. auww~ x payah dah beli dress.. :) jimat! haha..








Dan ni lah hasilnya..




Tarrraaaa raa raa..!






dgan classmate ku adik fatin aka malisa :)







dgan wani! yeayy!











okehh.. yg atas ni gambar dgn wani aka designer busana yg aku pakai tu.. nice,kan? :) thnkz ea lalink! hehe.. yg gambar atas lagi tu,dgn malisa tu, tahu mak aku kata apeee??? Eh,nape bukan dia je yg masuk? hokeii finee~ agak sentap disitu yer~ huhuhh




kawan-kwan yg dtg menyokong.. *ke terpaksa dtg?* hehe..


dengan teman-teman sekelas.. yg pakai blouse pink tngah tu akak syima,pun join busana muslimah ni.. :)



 Oke lah,nampaknye sampai sini lah stori aku kali nih..:) errr.. keputusan pertandingan?-.-' hurmm.. aku pun tak tahulah u ollz.. sebab belom diumumkan lagi..InsyaAllah 23hb ni.. yg pasti aku dpat masuk final dan tu pon dah cukup cukup Alhamdulillah.. :) menang kalah belakang cerita,yg pasti ini bukan perjuangan aku seorang je,tapi perjuangan rakan-rakan yg lain jugak.. :)

thnkz kawan-kawan.. :)


 thnkz si dia.. :) 


n thnkz kt korang yg membaca sampai habis entri nih.. :)

<3 love u!















0 comments:

Post a Comment