huii..buntuti aq yer?

punai.

Assalamualaikum.
rindu nya pada kenangan itu saat memborong makanan dengan si dia. di pasar malam di siang hari di sebuah daerah yang terletak nun jauh di selatan tanah air..




"sedap ke burung punai?" tanyaku sambil mata juling dek ralit makan kepok lekor nan keping.

"burung apa?"
"burung punai"

"burung apa?"
"burung punai" 


"burung apa?"
"burung punai" 

"burung apa?"
"burung punai..!! awak ni kenapa?" *tanyaku dengan muka pelik sambil ralit mengunyah kepok lekornye.


"last-last,burung apa wak?" dengan sengih kerang busuknya. *cisss~
"BURUNG PUNN... eh,burung puyuh laaaa..."

wakakakakaka.. okei serius aku malu sangat-sangat!dengan volume lontaran suara aku yang kuat masa tu,tak hairan lah orang keliling pandang semacam. arggghhh tidak. u drop my waterface la syg! :p dengan begitu semangatnye aku menjawab 'burung punai'.. arghhh.. memalukan. awak pun sengaja jer tanya banyak kali kan?ingat ni iklan hari raya petronas kat tv tu ke? tak pasal-pasal saya telah diperbudak-budakkan oleh awak. rase nak cubit-cubitan je. hmmmm..


thankz oll sudi bace sedikit cebisan kenangan i nih~ syg u ollz.. k bhaii~ *okei sumpah aku gedik! 





macam ni la ghupe burung punai puyuh yang dia beli tu.. sedap..





auww~ sedapnye ollz.. berempah lagi tuww~ nyumm nyumm*okei,saya gedik lagi.





Assalamualaikum. jumpa lagi. :) p/s:rindu kamu encik syg!






0 comments:

Post a Comment