huii..buntuti aq yer?

saya jumpa KHAIRUL FAHMI dahh.. :) korang ada?

                                                      Assalamualaikum
 :)

kalau kelmarin aku jumpa dengan guy yg macam rupa ex aku. (boleh klik sini), semalam pulak aku jumpa dengan khairul fahmi..?

Hee.. khairul fahmi tuww~~ sape yang tak kenal,kan? kalau rakyat Malaysia cakap tak kenal, humm.. hard to believe lahh, dear ;) meh kita tengok gambar khairul fahmi mehh.. :)



wuu~ awesome <3
title:mendongak ke langit




ramai kawan-kawan aku terutama gurlz, very adore him.. nape eh?sebab dia keeper terhebak? sebab dia hensem? sebab dia taff? sebab dia manis? erk? ke sebab dia comel? err.. tapi garang je aku tengok -.-' sebab dia bertanggungjawab? sebab dia hotz? sebab dia fofulerr? sebab dia maskulin?? sebab dia jambu? auww~  haha..

TAPI, aku dah jumpa dah khairul fahmi..
sukaa sangat.
jumpa kat mana?
boleh percaya ke?
meh tengok meh..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






haaa~ to diaaaaa... khairul fahmi cellop.. hihi.. kalau tengok gambar atas nih, sama tak dorang? jangan marah eik guys.. tapi badan encik khairul fahmi cellop kena ada sikit taff lagi lahh.. huahuahua.. tinggi tohh encik khairul fahmi cellop ni.. hihik.. gurau eh.. jangan marah wahai tuan empunya badan.. :)
actually i do not know him very much.. im just know his name and his age.. aiyaakk..!



macam mana khairul fahmi cellop boleh sesat kat umah aku ni? hee~  
sebenarnya aku ada sorang member nih nama dia  hazmi a.k.a shin shan..
khairul fahmi cellop ni adalah member dia n  on the way to their hometown, kat kedah nunn, 
dorang singgahla umah aku kat slangor nih..(err.. my mother father home actually..hihi)..



wohh~ bangga bangga, player malaysia ada kat rumah akuu..
kau ada?? non hadooo je lahh.. hihi..


dan dan je ini budak datang umah aku pakai baju sama dengan aku..  cess~



haa.. atas ni lah encik shin shan.. thankz okei sebab sudi datang umahh aku.. :)
kemain lah dia suruh aku pegang buah rambutan masa amik gambar nih, tapi encik khairul fahmi  amik gambar aku sekerat je.. haha.. ini budak bole cakap rumah aku macam rimba.. adoiiii~




yang ni encik khairul fahmi dengan bekas tunang dia..
.
.
.
dan...
.
.
.


yang ni pulak encik khairul fahmi cellop dengann.. dengann.. err... dengann..
hahahaha..


lepas sejam lebih dorang berguling guling kat ruang tamu rumah aku dan membaham pokok rambutan aku beserta buahnya, tiba lah saat yang paling aku kurang suka bila kawan-kawan aku datang rumah..
iaitu.. saat mereka pulang.. kalau boleh nak suruh diorang ni jangan balik dulu.. jadi orang gaji aku dulu sehari dua.. hahaha.. :D



encik khairul fahmi cellop sempat melontarkan senyuman kerang nye sebab tak sanggup tinggalkan aku
disamping encik shin shan yang sedang menangis sebab nak kena tinggalkan aku..
huahahaha.. gelak kejam.. :D


thanks sangat-sangat kat teman berdua nih sebab sudi datang rumah aku.. tetamu itu pembawa rezeki,tahu? :)
mana layanan aku yg kurang tu minta maaf la.. saya tak mampu nak jadi macam perempuan melayu terakhir.. :')

#gembiratiapkalisahabatdatangkerumah#

thankz taw bebe sebab sudi meluangkan masa membaca n membelek belek belog inih..
love u all <3

assalamualaikum.. :)







3 comments:

  1. hihi.. ya lorhh. hope enjoy bace eh.. :)

    ReplyDelete
  2. haha..jah ensom lorh.....bak no phone dier...hehehehe..^_^

    ReplyDelete