huii..buntuti aq yer?

saya bukan tukang laga :(

Assalamualaikum.. haiiiii.. hummmm.. yuk, mengeluh ke ape nih?
urmm.. bukan ape,sbenarnya aku ada sorang kawan nih.. meh aku namakan dia sbagai A.. bekas classmate aku..yang sorang lagi kita namakan dia M lah ea.. M pulak anggap la dia sebagai jiran tetangga aku.. Alkisahnya A dan M ni ada krisis, dan aku tak masuk campur pun.. yer lah, hal diorang biarlah diorang selesaikan, yer tak? lain lahh kalau ada antara diorang suruh aku masuk campur, itupon belum tentu aku nakk..




tupp - tupp, yang M ada pm aku kat fb.. tak yah laa cakap pasal ape eyh.. cuma kononnye aku telah masuk campur dan melagakan si A dengan si M nihh.. aduiiii~ if orang lain, mybe dah marah-marah, dah bengang.. tapi macam aku, aku tak tau nak buat apee.. nak percayakan si A atau si M.. sebabnye dah aku memang tak masuk campur.. if aku masuk campur, sekurang-kurangnye aku tahu lah mane yg betul mane yg tak.. cuma kat sini aku nak tegaskan yang aku memang tak ada nak laga-lagakan or api-apikan dorang nihh.. aku tak kisah pun if M ttap mksudkan aku laga-lagakan dorang.. cuma aku sedih lha sebab orang dah hilang kpercayaan pada aku.. sedih,tahu? :(





ini bukan saya.. tpi idung nak hampir sama dengan saya dah..
hikhikhik..



pulak-pulak aku dan si M dah kenal lama sejak sekolah lagi, tak pernah-pernah aku masuk campur hal dia.. sedih la bila tiba-tiba dia hilang kepercayaan pada aku.. ni aku nak nyanyi nihh.. percaaayyaalaahhhh~~ haiisshh  -.-' meremang!



oke lha. Assalamualaikum.. thnkz sudi baca :)
#sabar itu indah#

mood : blurringggg~

2 comments:

  1. wei :'( jangan gini. sedih aku taw.

    ReplyDelete
  2. huwaaakk.. :( tak lahh.. aku okei.. u r still my frend.. forever :')

    ReplyDelete