huii..buntuti aq yer?

berperang dgn diri sendiri bila kita suka si dia tapi kita takut nak luahkan

assalamualaikum.. selamat malam kengkawan.. ;)
ngehehee~ yar,ini entri memang sedang terang-terang tuju pada diri aku sendirik. ketepek tepat kena kat batang idung aku.. ^^ huuu~ jom layan.. :)

amik mood jap..






yer.. saya suka awak..!

sejak bila saya suka dia?
ntah. rasenye da dua bulan jugak saya simpan perasaan ni.

WAH hebat! tak tersiksa ke?
MAHUNYEEEE~ err.. kadang-kadang laa..


tak nak luahkan kah??
OH NO~ tak mahu tak mahu. saya malu. macam mana kalau dia tak suka saya?
macam mana nnti dia jauhkan diri dari saya :( ?? macam mana??

tapi tak tersiksa kah??
HUMM....tapi saya lagi takut jika kecewa :(

yang penting biar dia tahu perasaan kau tuh.
YERR.. saya tahu tuh.. tapi kali ni saya dah piki masak-masak. saya kan muda lagi. dia pun muda lagi. kalau ade jodoh, ade lah. walau macam mana pun sekali halangannya. kan?


cakap memang senang.cuba imagine bila kau tahu dia dah ade gf.tak sedih?
HUMM.. sedih jugak. tak boleh nak bohong.gigit jari alamatnye.huuu~

dah tahu sedih,pergilah luahkan perasaan kau cepat pada dia.
ERRR.. tapi,if dia dah ade gf,macam mane pun dia muda lagi. tak mustahil jugak kalau diorang putus kan?perjalanan hidup guy tu pun masih panjang. kannn.. ?err..


*taraaa.. sambung lah eh. nak gi lipat baju. huhu.

sygg korang. love u! muahh :*

0 comments:

Post a Comment