huii..buntuti aq yer?

sekelip mata sampai melaka :')

Assalamualaikum.. syukur alhamdulillah.. :) akhirnya sampai jugak kat melaka ni..
MELAKAAAAA...! saya rindu! saya rindu! saya rindu awak!!! TIGA bulan taw tak jumpa. :(
apepOn,thankz KSKB sbb bagi cuti dua minggu. kalau tak, NON HADO je lah saya nak sampai sini kan? :)
dapat jugak lah lepas kan rindu pada kawan-kawan. Auwww~ so sweet lah.



sebab dia,AIZAT sekelip mata sampai melaka.. ;) ouhh.. sudah tentu dengan izin dari ALLAH S.W.T :) tiga jam perjalanan, tak terasa sangat sebab bila kami dah berjumpa,  kecoh jadinya! haha. yang KAY rileks je.. sedap je tidur kat seat belakang. :).



datang sini pon kemain lah nak surprise nya. sorang pon tak tahu >.<   ni AIZAT lah punya rancangan..



 "kau jangan bagitahu dorang.JANGAN bagitahu dorang.. tanya dorang ade kat mana.cakap aku nak anta kuih kat dorang". HAMBOI.. kemain dia mengajar aku. haha.




pastuh bila aku mesej tanya kat diorang ade kt mana, n bila nak balik rumah sewa sebab konon-kononnya si AIZAT ni nak anta kuih yang aku buat kat diorang lah kan.. sorang-sorang reply nak balik MALAM! hamboi~  yang AWEEN dengan FF lak harem~ ade respon :(  FATIN pulak esoknya isnin baru nak balik. WOW! hehe. PECCA pulak, takde nombor fon dia. hum..



makanya, aku ,aizat, KAY dengan AIMAN pon pergi lah makan. FISTIME nih setelah lama berkawan dapat gak aku merasa si  aizat PAYUNG aku! wahahaha.. saat yang aku nanti-nantikan KOT!kehkehkeh *gelak dendam terbalas. haha.



last-last dah pukul 7 malam, aku decide pergi je lah rumah sewa kawan-kawan nih. aizat pon tunggulah dalam kereta n bila aku pulas tombol rumah diorang,alhamdulillah tak berkunci. Lepas tu pergi pulak bilik AWEEN n alhamdulilah pon tak berkunci jugak pintu dia. Selamber je lah pulas kan. tengok-tengok dia tengah duk atas katil main fesbuk. dia pandang aku. muka macam blur. pastu dia pandang lappy balik. pastu dia pandang aku lagi. terus dia menjerit! AUWWWW~ haha. kelakar lah! >.< sian aween tekejut. hehe. tu belom si NANA lagi. tekejut dah macam MONKEY dah dia. hehe. :p



then sorang-sorang balik,semua terkejut. :) FF je cool. sebab aween dah bagitahu dia. hehe.



Apepon sekarang ni,aku belom jumpa lagi dua orang kawan baik aku ni. AZWANA dengan YU FERN. opss.. lagi soranglah! JOE ! hehe. bila nak jumpa ni? rindu lah... ! >.<


hum.. kawan-kawan, harap kedatangan aku ni tak mengganggu korang! :( maaf sangat kalau dah menyusahkan eh.. :( yang penting.. aku dengan BFF yang tiga orang nih, DALIAH,JOE n AIZAT nak OUTING sama-sama. tak sabar tunggu dorang habis kelas! *cehh poyo, mandi pon belum lagi nih! haha >.<


banyak lagi kawan-kawan yang aku nak jumpa ni. nak berjabat tangan n kissing-kissing pipi. hehe.macam ahli dewan rakyat lah pulak kan? haha. perasan,hokei~


okei lah bye~
Assalamualaikum. :) <3 u oll .




0 comments:

Post a Comment